Mission Start Ab
Follows India's grassroots innovators as they accelerate the expansion of their businesses, while overcoming a number of obstacles.
The Big Break
Get ready for a thrilling challenge: the founders pitch a brand collaboration to a top investment fund's head. However, here's the twist: it's a timed obstacle course.
The founders go head-to-head in an action-packed gala. Amidst special acts, feasts and competing voices, they battle to establish their brand. It's a whirlwind of distractions in the quest for attention.
The founders introspect on their strengths, weaknesses and vulnerabilities. Self-awareness and team dynamics are crucial in this emotionally charged challenge. Investors aim to uncover the founders' core before deciding on who to invest in.
The founders tap their networks, chase tip-offs and follow leads to reach their celebrity target, Rohit Shetty.