Modern Love: Mumbai
Exploring six unique yet universal stories of human connection and love in its varied forms, including romantic, platonic, parental, sexual, familial, marital and self love.
Dilbar Sodhi tries to grapple with a young man's declaration of sexual interest in her. It sets her on a path of dealing with the baggage from her past, and re-discovering the joy of life.
In her 40s, Latika is caught in the humdrum of marriage and motherhood and regrets not having fulfilled her dream of being a novelist. One eventful day she finds herself re-evaluating all her choices in life thus far, even her marriage.