Molly of Denali
The daily adventures of 10-year-old Alaska native Molly Mabray, her family, her dog Suki and her friends Tooey and Trini.
Molly and her friends learn how to tan their own moose hide; Molly and Tooey find a message in a bottle while playing on the riverbank.