Monsters at Work
Welcome to Monsters, Incorporated
When Tylor Tuskmon arrives at Monsters Incorporated to begin his dream job as a Scarer, he discovers that scaring is out and laughter is in; he is temporarily reassigned to MIFT, the Monsters Incorporated Facilities Team.
When a human baby's room is damaged, Tylor works on repairs with MIFT for the first time; Mike and Sulley take care of a human baby.
Hoping to get in good with Mike, Tylor signs MIFT up to be Mike's bowling team for the annual Monsters, Inc. Bowl-off-a-thon, only to discover that everyone at MIFT stinks at bowling.
When Fritz goes on holiday, Duncan is chosen as temporary supervisor; his first order of business: make Tylor miserable; it doesn't take long for them to squabble, set off old scream canisters, and accidentally cause a city-wide power outage.
Tylor's job is threatened when he breaks MIFT's favourite vending machine on the day Fritz must fire someone due to budget cuts; Mike tries boosting morale at Monsters, Inc.