Mr. & Mrs. Smith
John and Jane Smith become secret agents for a mysterious organisation. Their work puts both their skills as spies and their relationship to the test. The two have to deal with a world full of dangers.
Meet the Smiths, John and Jane, strangers who have given up their identities to be paired off by a secretive organisation, both in espionage and in marriage. Two peas stuck in one pod.
Second Date
John and Jane are all dressed up with somewhere to go: a sinister black tie event. First, the Smiths need ground rules at home: no sex. However, their wily target, Eric Shane, turns things topsy-turvy.
In their New York townhouse, in the bedroom, on the snowy slopes, John and Jane always have fun. Today, they're off to the Italian Dolomites.
John and Jane aren't the only Smiths having fun. This time, meet Other John and Other Jane, another pair of Smiths, only they're super high risk. However, bringing the whole gang together could be too much of a good thing.
It's summertime, and John and Jane can't wait to spend more time together. Join them in glamorous Lake Como as they drive cars, dodge bad guys, and chase after slippery Toby, whose naughty criminal ways have put them all in danger.
John and Jane have been so bad at sharing and caring. Time to call in help as they get ready for couples' therapy.