Mum
January
Subtle family sitcom following Cathy as she moves on from the death of her husband. It's the morning of Cathy's husband's funeral and her family gather at the house to wait for the funeral cars. Battling her brother's partner and meeting her son's new and over-enthusiastic girlfriend Kelly, Cathy prepares herself for a day of great emotion with help from her friend Michael.
February
Subtle family sitcom following Cathy as she moves on from the death of her husband. It's Cathy's first Valentine's day since she lost her husband. Her brother Derek comes round to keep her company, but his partner Pauline wishes that she was anywhere else. Her son, Jason, has some surprising news for her and when Michael turns up unannounced he's concerned to find that Cathy has received a Valentine's card.
Subtle family sitcom following Cathy as she moves on from the death of her husband. Cathy clears out her garage and the family come round to help. Her brother and his partner are fresh from playing golf and making friends with a millionaire. Kelly's mum comes round to take an old fridge and Cathy sees a new side to Kelly. Michael is helping out too and faces a decision.
Subtle family sitcom following Cathy as she moves on from the death of her husband. It's a hot summer's day and while Kelly and her cousin sunbathe in the garden, Cathy is getting ready to go for lunch with a new - male - friend. Michael's taking her and is keen to find out more about this 'friend'.
It's early morning and Cathy's trying to get ready for work. Jason has an interview for a job in Australia and Kelly's upset that she might have to move there. After a heavy night out with Derek, Michael finds himself on Cathy's sofa with a secret to keep from Cathy.
It's New Year's Eve and while Cathy's trying to have a nice little party, Kelly and Jason come back arguing. Michael turns up and as Cathy's trying to sort out Jason and keep her party going, she tries to find the right moment to give him his Christmas present.