Muppet Babies
Kermit, Piggy, Fozzie, Gonzo, Animal and Summer Penguin use their imaginations to go on fantastical adventures in their playroom and back garden.
Kermit must overcome his fear of the dark to save Nanny, and Animal turns out to be the best pilot of the Muppet Babies.
When the Muppet Babies put on a sporting competition, Piggy must learn how to be a good sport after she loses several events. Gonzo becomes best friends with a potato, and the rest of the Muppet Babies must learn how to include it in their games.
Superhero Piggy must learn to share the spotlight. Piggy's imaginary time machine malfunctions.
Rizzo the Rat arrives and makes a mess in the playroom; Summer is tired of being the smallest Muppet Baby and enlists Dr. Bunsen Honeydew and Beaker to help with their Enlarge-O-Ray invention.