Murder By Medic
Something was wrong at DaVita dialysis centre in Lufkin, East Texas, with a huge increase in code blues. Patient after patient was taken to the nearest hospital, many succumbing to their injuries.
William George Davis, a nurse in Tyler, Texas, was just 32 when he began a reign of terror over patients recovering from heart surgery. Prosecutors claimed that Davis had at least eleven victims, of whom seven died.