Murder Has Two Faces
In the shadow of a highly publicised tragedy, an eerily similar crime is overlooked; GMA's Robin Roberts shines new light on the victims largely ignored.
Motherhood Interrupted
Two pregnant women, Laci Peterson and Evelyn Hernandez, are found dead in the SF Bay. Is there a connection? Rumours of a satanic cult swirl.
Capitol Killings
Chandra Levy and Joyce Chiang, two young women tied to DC power circles, vanish and are found murdered; is there a serial killer at work?
Predators known as the Craigslist Killer and the Tagged Killer, use social media to hunt. One survivor shares her story.