My Hero Academia: Vigilantes
Koichi Haimawari is a dull college student who aspires to be a hero but has given up on his dream; everything changes when he and Pop☆Step are saved by the vigilante Knuckleduster and get recruited to become vigilantes themselves!
Koichi is convinced he'll never manage to become a hero, until he meets someone with an odd take on justice.
The drug Trigger is wreaking havoc all over town, but figuring out who's dealing it is easier said than done.
When pro heroes and vigilantes target the same villain, is it possible to work as a team?
Koichi and Pop find themselves considerably influenced by various events from their pasts.