My Wife Has No Emotion
An Appliance Became My Wife
Takuma's job keeps him so busy he has no time for chores, so he buys a housekeeping robot named Mina; after he jokes with her that she should be his wife, some unexpected facets of her programming begin to emerge.
I Went Outdoors With My Wife
Takuma navigates his complicated relationship with Mina and takes her out on their first picnic date as a married couple.
Akari can't believe her big brother Takuma suddenly has a wife from out of nowhere, and her mission to screen this new addition to the family results in some unexpected twists.
Takuma, Mina and Akari head out for a day at the beach; while waiting for the ladies to get changed into swimsuits, Takuma has an unexpected encounter with someone he finds oddly familiar.
Mina starts exploring the logistics of kissing, which leads to some hard lessons for her and Takuma; Super Mina drops by with an unexpected thank-you gift, but Takuma and Mina don't react to it the same way.