Mysteries of the Missing
Ghost Ship of the Desert
After a huge cargo ship suddenly vanishes with 27 crew members on board, new evidence suggests the culprit may be a mythical rogue wave.
The Roanoke colony vanished without a trace, and centuries later, it remains one of history's greatest unsolved mysteries. Can new evidence reveal its fate?