Naruto
Naruto Uzumaki must undergo a series of tests and overcome challenges to become a great ninja and the Hokage, a village leader.
Enter: Naruto Uzumaki
In a village hidden in leaves, deadly ninja roam the land and the mischievous Naruto Uzumaki causes trouble everywhere he goes.
Naruto, Sasuke and Sakura try everything they know to get through the gruelling survival test.