Nasa's Unexplained Files
NASA’S UNEXPLAINED FILES reveals NASA’s top ten unexplained encounters using original footage and ground-breaking interviews with astronauts and scientists.
When astronaut Leroy Chiao's high-risk spacewalk is interrupted by bright lights flying past, it sparks a major investigation.
The Viking Lander may have found life on Mars. Meanwhile, how could a Starship be spotted in the Aurora Borealis? And what exactly are NASA’s mysterious Moon Pigeons?
The Hubble Telescope spots thousands of unidentified objects travelling faster than light. Are we being watched? Or could we ourselves be aliens from another world?