The Only Easy Day
Whilst working on the case of a murdered drug dealer, one of the investigation team members has a personal connection.
The team scour the streets of Los Angeles to find an Iraqi businessman's murderer. In a tricky investigation, the suspect hires a former marine to protect him.
When a contractor who was in possession of classified information is killed, the investigation team fear that the knowledge he was carrying may be lost. However, they do find a lead that has ties to Director Leon Vance.
The NCIS team must find a motive when they discover the body of a Marine who had been living a double life as a wealthy bachelor.