Neighbors
Exploring the chaotic and complicated disputes of neighbours and the extreme lengths they'll go to defend what's theirs.
Shoreline Defender
A heated debate amongst beachgoers and private homeowners emerges on the Santa Rosa Beach shoreline in Florida; in rural Montana, Seth takes issue with a gate placed by new neighbour Josh, who insists he's within his legal rights to do so.
The Farm
In Indiana, Darrell's retirement bliss is thrown into disarray when Trever starts raising livestock on his grandmother's property; in Philadelphia, Jean's penchant for taking in dozens of stray cats encroaches on Marcie's family life.
In Florida, former friends Melissa and Victoria dispute the rightful ownership of a small patch of grass between their West Palm Beach homes; in Palm Bay, Johnny and Andy's own grass-related feud leads to accusations of stalking.
Nashville neighbours Joanne and Steven's friendship ruptures beyond repair; in San Antonio, Jeff obsesses over Alexa's 8-foot concrete wall.
An annual Halloween competition in New Jersey divides Otis and Nelson; in Simi Valley, Ruby and Linda's fence debacle escalates.