A parody of the police procedural and action film genres.
One Cabeza, Two Cabeza, Three Cabeza...DEAD!
An alcoholic energy drink is killing University of Southern San Diego students; the team must team up with the FDA.
The Birthday Party that was Neither
Each team member receives a phone call, setting up blackmail schemes; Kove is left alone at headquarters.
Trent is suspended from NTSF and his old nemesis, wheelchair bound Agent Van Damme, replaces him. While Trent is home alone he must fend off terrorists intent on killing him while his defences are low.
A dolphin serial killer is on the loose Trent visits the deadliest dolphin serial killer in captivity to get a lead.
A stripper-astronaut steals the space shuttle plans and sells them to Mexico. Now NTSF must go into Mexico and stop the evil President Felipe Calderon before they beat the U.S.A. in the space race.