Nuits Sonores
Photons light up Nuits Sonores with their hypnotic blend of jazz and techno, covering a lot of ground with their debut album La Nuit sans l'ennui.
British duo Paranoid London unleash their raw blend of techno, punk and house at Nuits Sonores 2024. A live performance that will have the whole of Lyon buzzing, both literally and figuratively.
Canblaster celebrate the release of their album LIBEROSIS at Nuits Sonores. A live performance that takes us into cyberpunk territory.