O'ahu Shores
Locals Only
As Raven moves in with her besties, all three are single for the first time; Rachael addresses the rumours that she cheated on Alex; Kaui and Marcus go on a surf date after sparks fly at the yacht party.
Raven is shaken by Kamalani's behaviour; Kaui and Marcus' second date leaves one of them frustrated; Alex and Rachael set up dating profiles; a beach day turns bitter for some of the friends.
Kama brings Kaui to her home island of Moloka'i for a reset; Raven is confused about why a friend is snubbing her; Skye's boyfriend wants an answer about their future; Rachael and Alex make a decision.