One For All
Cameras follow Lukaku, Courtois and Witsel for six months to look behind the scenes of their daily lives, before and after the World Cup in Qatar. They tackle the difficulties of work and pressure, and speak out about their future.
Lukaku
Lukaku talks about how he grew up with a burning desire to play for Anderlecht and how he used his anger to move forward. He talks about the pressure and importance of family and raising his children.
Courtois
From his home in Madrid, Courtois explains his motivations, the significance of his debut at Genk and the path that led him to winning the Champions League with Real. Through personal archives, he reveals his first steps in football.
Witsel opens the doors of his home while playing for Atlético de Madrid. He talks about the importance of religion and family in his life, and then discusses the evolution of his career through the choices he made.
The Red Devils look back at the 2022 World Cup and give an insight into the Belgian camp, the media storm surrounding the team and the results of the tournament.