Ooya-san wa Shishunki!
The Landlord Is a Little Girl!
Maeda enters his one-room flat and meets his young landlord, as well as his beautiful next-door neighbour.
The Landlord Is Domesticated!
Reiko and Chie, who wears an apron for the occasion, give Maeda cooking lessons in a tiny, one-room kitchen.
Chie is frightened because she feels as if someone is following her, so she spends the night at Maeda's place.
Coming home from work one day, Maeda catches the smell of curry coming from his room and is greeted by Chie.
Reiko accepts Chie's request to make a cute bento, even though she rarely cooks, and is somehow able to make a kyaraben.