Our Only Chance
Candela is a young woman who works in a logistics company and dreams of becoming a singer. Her life changes one evening when an executive of an international record company hears her sing in a bar.
A Song to Destiny
After participating in a clandestine fight, Diego flees from the police and ends up at the Oasis, a neighbourhood bar. At this same time, Candela is singing for Fede Ariza.
I want
Diego leaves the world of illegal fights, but it is not easy since he needs the money. When it seems that Diego and Candela's friendship could go further, she leaves the city for good.
After their first kiss, Diego and Candela decide they want to build something together. However, it seems that they each have their own rhythm in the relationship, which causes problems. Due to an accident, Diego reconsiders his vocation.
The result of Diego's fight is unexpected, and, unfortunately, it has unpredictable consequences. As Candela rehearses for her concert, Diego tells her that he cannot be there.