Phoebe & Jay
Six-year-old fraternal twins Phoebe and Jay Yarber encounter various texts in their daily lives, from labels and signs to posters, helping them develop early literacy skills to navigate the world around them.
Paint on the Mail; The Last Box
Phoebe and Jay accidentally get paint on the mail and have to decode addresses; Phoebe and Jay find their parents' box of memories.
Phoebe plans a birthday surprise for Grandma; Phoebe and Jay must tend to the bell pepper in the garden.
Jay and Lupe use wayfinding signs to track down Phoebe; Pete and Craig face an epic hoops battle on the courts.
Phoebe, Jay and Lupe practise their fire safety plan when the fire inspector visits; Phoebe and Jay buy juice from Mr. Aguilar.
Phoebe and Jay set a new record for the longest paper aeroplane fight; Phoebe and Jay learn how to build a stable pillow fort.