Pixar Popcorn
A collection of mini shorts starring favourite Pixar characters in bite-size stories created by Pixar Animation Studios' animators.
To Fitness and Beyond
Buzz Lightyear attempts to lead Bonnie's toys in a fitness class by showing them how to do push-ups, sit-ups and squats, but some of them experience difficulty in keeping up with him.
Unparalleled Parking
On a sunny day in Radiator Springs, Sheriff sets up a parking test and several cars attempt to parallel park without knocking over the cones, but they end up with very different results.
Dory finds some trinkets at the bottom of the ocean and plays with them, much to her delight.
When New York City comes to life, there are all sorts of interesting sights and sounds.
In the game stall of Star Adventurer at The Carnival, Ducky and Bunny have a long discussion about whom the children will love more regarding their appearances and characteristics of themselves.
The Parr family decide to utilise their unique superpowers for daily household chores.