Play Break
Join Minnie, Ginny and Bitsy as they follow a trail of clues through the Pet Hotel to find Figaro, in time for the big birthday dance party.
Join Ginny, Buddy, Sparks, and Bitsy as they chase Mr. Puppypaws through Kittydale Park to recover their missing Superkitty speaker.