Primos
Tater is a 10-year-old girl with big dreams and a certain "it factor" that makes her exceptional. When her 12 cousins move in for the summer, they help her discover just what it is.
Summer of Tater / Summer of Primos
Tater's "Summer of Tater" agenda veers unexpectedly as her twelve primos surprisingly move in; perplexed by BiBi's dramatic scheme, Tater tries to get the primos to sign a room contract.
Summer of Quehaceres / Summer of La Muñeca
Tater's plans are foiled by her mum's insistence that she be a Helpful Humphrey to the primos; Tater discovers the perfect primo-repellant in Lotlot's creepy doll.
Tater is inspired by a "10-Under-10" list of impressive kids; Tater regrets giving her "baby" books to the younger primos.
Tater tries to connect with Bud by finding him the perfect gift for Father's Day; Tater tries to conquer the great outdoors, or her backyard.
Tater is thrilled to get her very first zit; Tater shadows her cool cousin Lita as she goes about her three jobs.
With Tater's Corner overrun by primos, Tater hunts for a hiding place to call her own; Nachito transfers his hero worship from Big Nacho to Tater.