Prison Brides
A Strange Situation
Women from across the globe find love inside American prisons; in Germany, Svea prepares to meet her boyfriend, Joseph; Erin waits for her incarcerated boyfriend, Michael, to be released from an Ohio prison; Emma surprises her family with news.
Emma leaves the UK to marry Curtis in prison, but her clothing causes a major issue; Erin meets Michael's family in Ohio; Australian-born Jessica is preparing to welcome home her incarcerated husband, Craig.
Lithuanian bride, Gabriella, faces criticism from her sister regarding her fiancé, Jamal's second-degree murder charges.
As Craig finishes a ten-year sentence in Kansas, Australian wife, Jessica is anxious about their first night together.