Private Tutor to the Duke's Daughter
That Which Rejects
Ellie's talents bloom, but despite Allen's best efforts, Tina is yet to manage a single spell.
Tina and Ellie train for the duke's challenge, but do they stand a chance against a full-fledged sorcerer?