Rachel Khoo's Simple Pleasures
Tips and Tricks
Rachel Khoo gives her culinary tips for creating amazing food at home. She prepares a dark chocolate pudding, roast chicken parcels and a spring salad.
Make Your Own
Rachel serves up her favourite recipes using everyday ingredients. Dishes include a quick lentil dal with homemade flatbreads, fresh pesto, and peach-ripple ice-cream.
Rachel re-imagines her favourite childhood recipes. She makes beef and butternut squash stew, fish fingers with pea purée and rice pudding with caramel crisps.
Rachel digs deep into the larder to create a crab and pineapple tartare, a Mediterranean-inspired cannelloni dish, and meringue and praline kisses made without eggs.