Reservation Dogs
Four Indigenous teenagers in rural Oklahoma steal, rob, and save in order to get to the exotic, mysterious, and faraway land of California.
F*ckin' Rez Dogs
One year after the death of their friend, four Native teens commit crimes to fund their efforts to leave their home in rural Oklahoma.
NDN Clinic
A new crew threatens the Reservation Dogs while they try to make some money selling meat pies outside the local IHS Clinic.
With a new rival crew threatening the Rez Dogs, Elora asks her uncle to teach them how to fight.
The town prepares for Bear's rapper father to arrive in town and perform at the local IHS conference.
Cheese goes on a ride along with Big, and they spend the day together; the infamous Deer Lady is introduced.
Leon and Willie Jack head out on a hunting trip; Willie Jack confesses her feelings about Daniel and what it meant to her.