Robin Hood
Rob, a Saxon outlaw, and Marian, a Norman noblewoman, unite to fight injustice after the Norman conquest. He leads a rebel band while she infiltrates the corrupt court, both striving for justice and peace.
A Saxon forester's son loses everything, a legend is born in blood, and the fight for England's soul begins.
As tensions rise between Normans and Saxons after a tragic death, Rob finds a new ally while being forced deeper into Sherwood Forest. Meanwhile, Marian enters the perilous court in Westminster.
Rob leads a daring heist to steal the Sheriff's own bounty for his capture. Success could fund their cause, but the risks force every outlaw to face the true cost of rebellion.
When the Millers are captured, Rob leads a daring rescue that earns the Sheriff's wrath. In Westminster, Marian's fragile footing is shaken by the devastating news of her brother's death.
The Queen's arrival in Nottingham puts the Sheriff in a bind. Meanwhile, Marian and Rob share a fleeting reunion, cut short when Marian learns of his role in her brother's death.