RoboGobo
The story of five adorable pets without a home. A kid inventor named Dax adopts them and gives them super-powered robo-suits.
Pizza Panic / Crab-Tastrophe!
Dax tries to get Team RoboGobo to agree on how to stop a fish-stealing Gimme Pig. Shelly and Wingo try to prove they are responsible by pet-sitting crabby Crabitha.
Hopper Hears a Ewe / Gimme Goes Glam!
RoboGobo must rescue a flock of sheep from Monkey Wrench; when Gimme Pig takes over the Heads 'n Tails salon, Allie and Booster set aside their differences to rescue everyone.
Pupsicle convinces Shelly that Wingo is no longer her best friend; the team saves RoboGobo-super fan raccoons, Risky and Royale, from a runaway parade balloon.
When Pupsicle freezes a bird bath, RoboGobo must rescue Bob Beaks' flock of birds; Dax and Wingo must get back the team's Robo-Suits from Gimme Pig.
Dax and Booster help Crabitha learn to let go when she and Pupsicle get in a tug-of-war over pizza; to save a pig lost inside Monkey Wrench's hideout, RoboGobo helps Hopper focus.
Dax helps Booster stop The Slink from going invisible and ruining a birthday party; when Monkey Wrench creates a noisy problem, Allie must be brave to save the day.