Tommy's First Birthday
It's Tommy's first ever birthday, and his parents have planned a huge party for him and his pals. Meanwhile, Tommy is convinced that eating dog food will turn him into a dog.
Barbeque / Waiter, There's a Baby in My Soup
Tommy loses his ball in the neighbour's back garden when Angelica hits it over the fence, and he goes on a mission to try to get it back. Then, Tommy runs wild in a chic restaurant that he's visiting with his parents.
Phil and Lil cause chaos as the stars of a baby diaper advertisement. Then, Didi brings Tommy to the school where she teaches, for use as a visual aid in Home Economics. He becomes the coolest baby in class.