Ruthless
Ruth Truesdale becomes entangled in a scandalous cult of powerful sex-crazed fanatics, with whom she must play along until she can find a way to free herself and her young daughter.
Ruth Truesdale kidnaps her daughter Callie to join her and the members of the Rakudushis cult.
Tally learns who her true allies are when she shares the truth about the Rakudushis cult with Andrew and Ruth.
After Ruth suffers a traumatic experience, she and Tally devise a plan; Lynn's behaviour causes concerns just as Brian's undercover work begins.
The riveting story of a young woman who has become entangled in a scandalous cult of powerful sex-crazed fanatics.