Saint Cecilia and Pastor Lawrence
Saint Cecilia guides the churchgoers of a small town with her insightful advice. But behind closed doors, the cute saint is surprisingly...lazy! Overprotective Pastor Lawrence can’t help but dote upon the listless girl. And Cecilia secretly falls in love.