Sainz: Live to compete
A look at the career of Carlos Sainz, a legend who has been present in top-level competition for more than 30 years, winner of two world rally championships, three Dakar Rally titles and considered one of the best rally drivers in history.
Carlos Sainz prepares for his 14th Dakar Rally with as much passion as when he started 40 years ago. Carlos talks about his beginning in motorsports.