Helena gets a call from her estranged twin Siri begging her to visit her in a sanatorium. The reunion goes well until Hel wakes up to discover Siri has switched places with her and escaped.
Traumatised by the loss of her partner, Helena (Hel) Brant is hiding out from life, working night-shifts at an anonymous call centre in a provincial Swedish town.
Hel wakes from sedation. Her initial reaction of denial changes as she begins the painful process of learning the precise nature of the trap she's fallen into.
Hel has tried coming clean. She now has to find another way to survive and ultimately escape.
Hel manages to escape the face-off with Carol without betraying Enzo, revealed as Carol's henchman - but secretly working against him with the XO.
Hel wakes up, groggy from the subsonic shot she just received from the Dead Zone and hogtied by copper wire around her wrists.
Hel receives a Swedish birthday cake, apparently sent from 'Hel'. She sees it as a veiled taunt from outside, a private message.