Say Nothing
Jean McConville, a single mother of ten, is abducted from her home in 1972 and never seen alive again. This event unfolds alongside the stories of various Irish Republican Army members, spanning four decades during The Troubles in Northern Ireland.
The Cause
Dolours Price comes from an IRA family. Her father has been to prison for planting bombs, and her mother hides guns in the garden. When the city of Belfast erupts into violence, Dolours swears she is not going to get involved.