Secrets and Wives
The women bid farewell to Gurney's Montauk Resort, but not before Susan and Liza settle a score in the sand; Cori's spa teeters on the brink of disaster; Liza confronts her fears as her old life is ripped away.
Liza is on the hunt for a man while Amy struggles to fix the one she's got; when Cori and her husband host a dinner party, Susan's ex-con husband brings a major revelation to the table.
Emotions run high on Fire Island, N.Y.; Susan's husband brings Cori to tears; the group tackles Amy's love life during an intervention; the women take part in a "walk off" at a drag show; Susan makes excuses for her husband's bad behaviour.
Amy threatens to throw her son out on the street, Cori fears she's caught Sandy cheating and Liza confronts her ex-fiancé about re-gifting an engagement ring.