Secrets Of Miss America
Delving into the long-kept secrets of America's oldest beauty pageant, and exposing the shocking scandals at its core.
With recent tragedies in the pageant community, the issue of mental health in the Miss America competition has been brought into focus; Miss Americas are expected to face the judgements of the past while carrying the weight of current expectations.