Seirei Gensouki
After losing his mother, Rio survives in slums. He awakens with memories of Haruto, who died yearning to reunite with his friend. Rio realises that he reincarnated in a world of swords and sorcery, with his past life intersecting his current one.
Rio and Latifa have entered the forest; in the middle of the night, they are surrounded by a band of what appear to be demi-humans.