Shaq
Following the story of world-famous basketball player, TV personality, rap artist and movie star Shaquille O'Neal.
From Shaquille to Shaq
The origin of Shaquille O'Neal's legend, from a military household to NBA stardom.
The Rise
The forming of a new dynasty in Los Angeles, as Shaq reaches the apex of his career.
Shaq and the Lakers' continued dominance leads to a "three-peat" but soon after comes to a crashing halt.
A champion once again in Miami before age and injuries led Shaq to the next phase of his life.