Sharp Objects
Reporter Camille Preaker returns to her hometown to cover the murders of two preteen girls; Camille finds herself identifying with the young victims while trying to solve a psychological puzzle from her past.
Vanish
Camille Preaker, an urban reporter with a dark past, goes back to her hometown to cover the suspected murder of two young girls.
Camille looks for clues at the funeral of the latest victim in Wind Gap. She also visits the home of a potential witness to the abduction.
Fix
Camille relives a recent tragedy as she struggles to piece together the murders in Wind Gap; Richard grows frustrated with Chief Vickery's assumptions regarding potential suspects; a defiant Amma shows off her wild side to Camille.
Camille shows Richard some of Wind Gap's crime scenes, though the tour opens up old wounds; Alan confronts Adora about her sharing confidences with Chief Vickery; John shares off-the-record revelations with Camille that raise fresh concerns for her.
Wind Gap residents gather for Calhoun Day, an annual Southern-pride festival hosted by Adora on the grounds of her house. Adora shares confidences with Richard that may impact his relationship with Camille.
Adora provides Chief Vickery with a key piece of evidence in the Ann Nash murder case. Richard probes for details about Camille's dark past. John's girlfriend looks to make news for herself. Amma bonds with Camille during and after a wild party.