SHOOTER
A former Marine sniper who discovers a plot to kill the president is drawn into a clandestine operation to keep the commander in chief safe.
Point of Impact
A retired Marine sniper is recruited by his former commander to prevent an assassination while FBI agent Nadine Memphis investigates potential culprits.
Bob Lee reaches out to Nadine while evading pursuers, and Isaac juggles his double life while trying to locate Bob Lee.
Bob Lee plans moves, Isaac ties up loose ends, and Nadine investigates the Ukrainian connection, which places her on the conspirators' radar.
Bob Lee finds the bullet from the assassination, which leads him to a radical militia group, and Nadine is locked in a game of cat and mouse with Payne.
Bob Lee tracks down his former instructor for help in locating the shooter, Nadine questions Payne, Isaac finds himself in over his head, and a reporter approaches Julie.