Simeone: Living Match by Match
An analysis of the career and figure of Diego Pablo Simeone, Atlético de Madrid's coach for the last decade. A unique and recognisable way of understanding football and "cholismo" as a philosophy of life.
It's My Life
Diego Pablo Simeone lives football with the same passion with which he lives his life. When the 2020 La Liga starts, Simeone aspires to become a champion. Between matches, get to know the person behind the coach.
Small Details
An explosive mix of Carlos Bilardo, Diego Maradona and Sevilla changed Simeone's life and his style of play forever.
The 1998 World Cup pits Argentina against England and Simeone against David Beckham. The two recall the moment that marked a before and after in the Englishman's career.
Diego Pablo Simeone welcomes his eldest sons home. They remember the difficult moments of their childhood and talk about their feelings. See Simeone's last days as a player and the difficult transition from footballer to coach.
A look back over Simeone's years as Atlético Madrid coach, including finals with victories and painful defeats, and unforgettable matches against great rivals such as Pep Guardiola or José Mourinho.