Six Dreams
Support floods in for Berizzo amidst his shocking news, Amaia keeps an eye on the future as her team starts to succeed, and the risk of injury lurks as Andrés leads on the pitch.
The Derby between arch rivals Betis and Seville has never been more intense, and amidst rising hopes, Quique works with his coach to find further success.
Iñaki and the team navigate through hopes and fears in the European League, the Mexican national coach visits Andrés to discuss the World Cup, and Amaia keeps her cool during a frustrating match against Barcelona.