SKET Dance
A high school club called the SKET Brigade strives to help anyone and everyone who asks for it, no matter how odd the job.
The Academy S.K.E.T.s
Teppei, who just transferred into Kaimei Academy, is attacked by a mysterious masked paint-chucker, Paint Mask.
Peppermint Samurai
Takemitsu Shinzou is obsessed with being a samurai and is captain of the kendo team, but in spite of his skill, he keeps losing during tournaments.
Himeko was once a delinquent feared far and wide, and though she's totally reformed, she starts to hear odd rumors that the Onihime has started going on a rampage again.
Saotome Roman, member of the Manga Club, runs into her prince on the way back from school in the rain; in order to meet him again, Roman comes to the Sket-dan for help.
Yuuki Reiko, member of the Occult Club, barges into the Sket-dan's room holding a picture of one of Kaimei Academy's seven mysteries, the Ghost of the Incinerator.
Tsubaki from the Student Council tells the Sket-dan they're going to be disbanded, and to prove the Sket-dan's effectiveness, Bossun takes on a request to put on a play for a local preschool.