Snobs
Marian and his traveller family get a rough reception from birthday-girl Brooke and the locals of Eden Beach, but Abby is more receptive.
On everyone's first day at Eden Beach Primary School, the Ferals are under attack, and Snobs is kidnapped.
Abby helps Marian prove himself at school, and Banjo is nearly hurt in a boating accident.
The Ferals are blamed when the amenities block is sabotaged, while Marian and Spike compete to stage the most daring BMX stunt.
When Marian is implicated in the theft of Mrs Church's computer, he must track down the real culprits and clear his name.