Southern Gothic
They Call Me Animal
Three teens vanish, and a Texas town's worst fears are realised when they're found dead. Details of a related robbery identify a suspect, but after a rattling jailbreak, the city must mobilise the largest manhunt in state history to nab the culprit.
Memphis Blues
A loving mother is shot three times at a gas station in Memphis, Tennessee. As police search for clues, a mysterious letter threatens to complicate the already tense relationship between local law enforcement and the community.
When a young husband is shot dead in his Alabama home, police think it's a botched robbery. But a dark secret was hiding between the pews of the local Baptist church.
When a mother is brutally slain in her home, police collect bizarre evidence they hope will lead to a murderer. After second body turns up, this Louisiana community fears a serial killer is on the loose.
A community in Kentucky is devastated when a student is assaulted and burned in her college dorm room. Police find two suspects with very different stories.
After a Tennessee fisherman finds a woman's body floating in a creek, family secrets, decades-long feuds, and a suspicious funeral suggest a complex conspiracy.