Spides
A spate of murders and disappearances appear to be connected to the arrival of a new club drug in Berlin. Nora wakes up from a coma after taking a mysterious drug, and she sets out to find answers.
Larva
Nora is attacked in the street. Meanwhile, David Leonhart learns that a woman resembling her killed two dealers.
Nora finds out she has a twin sister, Sara, who might be the killer in the video even though she is supposedly dead.
Unconvinced of her sister's death, Nora sets out to find her. Marie's brother is set to testify against a mob boss.
Nora finds her visions becoming more intense. David confronts Mitosch. Dr Herter is taken unawares.
Nora discovers the programme of alien infiltration, but is it already too late to get word out to the world?